Avatar billede fotobob Nybegynder
18. marts 2007 - 21:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

God portal til aktiehandel?

Godaften
Nogen der kan anbefale sådan en side?

Gerne billigt i kurtage.

Mvh
Rasmus
Avatar billede thaman65 Nybegynder
18. marts 2007 - 22:02 #1
http://www.euroinvestor.dk/ er en side jeg selv bruger meget.
Avatar billede abruscato Nybegynder
18. marts 2007 - 22:25 #2
Avatar billede groop Nybegynder
18. marts 2007 - 23:43 #3
www.netposten.dk, finance.google.com/finance, www.aktietips.com, www.spekulant.dk og finance.yahoo.com.
Avatar billede groop Nybegynder
18. marts 2007 - 23:50 #4
Hov misforstod vist lige dit indlæg :/ . Har lige set "Gerne billigt i kurtage". Troede du at du søgte forums. Jeg benytter www.saxobank.dk.
Avatar billede fotobob Nybegynder
19. marts 2007 - 08:34 #5
Groop vil du have point. Det er umiddelbart dit link jeg vender mest til...
Avatar billede fotobob Nybegynder
19. marts 2007 - 08:50 #6
Ved i du iøvrigt, om der de findes en manual til deres Etrader 2?
Avatar billede groop Nybegynder
19. marts 2007 - 21:54 #7
Jeg ved det faktisk ikke. Jeg har ikke selv haft behov for en manual til deres system. Du kan jo prøve at kontakte deres live chat support.
Abruscato - gav det rigtige svar såfremt du hælder til www.saxobank.dk . Jeg tager ikke point for mine kommentarer. Held og lykke.