Avatar billede mathias666 Nybegynder
18. marts 2007 - 17:29 Der er 6 kommentarer

opstarts problem

hej!!

problemet er, at når jeg starter min computer spørger den om jeg vil starte i fejlsikret, fejlsikret med netværk, sidst programeret eller start windows normalt. men ligemeget hvilken jeg vælger sker der det samme: den begynder at loade(ganske normalt) men lige inden man skal til at vælge bruger vender den bare tilbage til det med fejlsikret tilstand osv.

håber i kan hjælpe, det ville være dejligt.

MAthias666
Avatar billede snowball Novice
18. marts 2007 - 17:37 #1
mathias666: En anden gang bedes du venligst huske at det ikke er tilladt at oprette det samme spørgsmål i flere kategorier. Jeg har derfor lukket de 2 andre spørgsmål der er magen til dette!

http://www.eksperten.dk/regler.phtml punkt 2.1.11

Snowball / CoAdmin
Avatar billede tiger_dk Mester
18. marts 2007 - 17:43 #2
har du prøvet at gendanne windows til før den lavde alt det her, det godt måske hjælpe !

Start-Programmer-Tilbehør-Systemværktøj-Systemgendannelse !
Avatar billede mathias666 Nybegynder
18. marts 2007 - 20:25 #3
jeg kan slet ikke komme ind til skrivebordret
Avatar billede kalzz Nybegynder
19. marts 2007 - 08:53 #4
Har du bruget at starte op i fejl sikret tilstand. Det gør du ved at trykkke på F8 når du starter, så kører windows kun alle de absolut nødvendige ting for at kunne starte.
Avatar billede kalzz Nybegynder
19. marts 2007 - 08:54 #5
har du prøvet *
Avatar billede mathias666 Nybegynder
19. marts 2007 - 12:38 #6
den går ind i den "menu" hvor man kan vælge fejlsikret men lige meget hvilken man vælger vender den bare tilbage...