Avatar billede sociolingvistik Nybegynder
18. marts 2007 - 17:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp til Billedredigering

Er der nogen som kan hjælpe mig med en ganske simpel billedredigering. Nu skulle jeg måske ikke kalde den simpel - for jeg kan jo åbenlyst ikke selv finde ud af det!

se link:

http://www.m-ms.com/us/baking/recipes/images/right_mms.gif

Kan det ikke lade sig gøre at udviske 'M&M' på den røde. Og i stedet skrive 'TG' - ikke nødvendigvis med samme skriftype.

Altså sådan at skriften også er bøjet i samme grad for chokolade dimsen.

Jeg er kun interesseret i den røde brik. Den skal bruges til en slags bedømmelse. Lidt ligesom hvis det var en stjerne eller et hjerte til en anmeldelse af en avis.

Håber I kan hjælpe mig.

/Soc
Avatar billede jernrosen Nybegynder
19. marts 2007 - 05:29 #1
Avatar billede sociolingvistik Nybegynder
19. marts 2007 - 18:28 #2
Tak for hjælpen!