Avatar billede kold6000 Nybegynder
18. marts 2007 - 10:06 Der er 1 løsning

Template i flash

JEg har fået fat i en tamplate i flash som jeg havde tænkt mig at bruge på min hjemmeside.

Der er bare lige det ved det at jeg ikke lige fatter hvad jeg skal gøre i flash for at få det til at virke.

Jeg har generelt styr på hjemmeside opbygning, men den halter som sagt på flash siden.

Er der nogen der evt. kunne give mig et lille skub i den rigtige retning, hvis jeg sendte templaten til jer.
Det jeg gerne vil vide er hvor jeg ændrer teksten på siden mm. så jeg kn få den til at ligne min egen hjemmeside
Avatar billede kjeldb Nybegynder
18. marts 2007 - 13:09 #1
Du skal åbne .fla filen i Flash, og her bearbejder du den efter ønske. Udskifter billeder og tekst m.m. Når du er færdig producerer du en .swf fil fra Flash, og det er denne fil du indsætter i din html side.
Mvh
Kjeld