Avatar billede tzinck Novice
16. marts 2007 - 14:32 Der er 1 kommentar

formular med formmail

Jeg har lige downloadet noget der hedder "formmail" fra www.tectite.com.
Den kommmer med en test formular, men hvordan får jeg min egen formular til at virke med deres system.  Der står ikke noget i vejledningen om det - heller ikke hos Surftown som anbefaler det.
Avatar billede kjeldb Nybegynder
17. marts 2007 - 17:14 #1
De har ellers en del vejledning her:http://www.tectite.com/fmhowto/guides.php

Find istedet ud af hvilke mail components der findes på serveren eller det webhotel du bruger.
Herefter opretter du en fil med scriptkode, som skal behandle de data du vil sende fra formularen. Formularens action tag sætter du så til at være den fil med scriptkoden.
Alt efter hvilke mail components du har til rådighed, så vil du kunne finde eksempler på de pågældende leverandørers hjemmesider.