Avatar billede kivig Nybegynder
16. marts 2007 - 12:42 Der er 3 kommentarer

Opsætte Intranet på lokal server ?

Hej Eksperter.

Jeg har lavet et intranet som skal køre fra min stationære arbejds pc. Jeg har brugt Apache, PHP, MySQL til løsningen.

Mit spørgsmål er nu. Hvordan får jeg opsat min server så resten af firmaet kan se/connecte til intranettet i deres browsers?

Da sikkerheden omkring dette intranet skal være max kunne jeg godt tænke mig nogle gode råd om kring dette.

På forhånd tak.

Kivig
Avatar billede stoorm Nybegynder
16. marts 2007 - 13:30 #1
for at de skal kunne komme ind på den skal du opsætte din rouder sådan at den hvis man indtaster din ip sender brugeren videre til serveren. alser du skal gøre det i rouderen eller hvordan det nu staves:p
Avatar billede kjeldb Nybegynder
17. marts 2007 - 17:20 #2
Er din "stationære arbejds pc" og "min server" en og samme maskine?
Avatar billede kivig Nybegynder
18. marts 2007 - 22:14 #3
Til stoorm:

Ok jeg vil kikke på vores router og se om der er noget som giver sig selv. Skriver igen når det er sket :)

Til Kjeldb:

Ja.. Severen er sat op på min stationære arbejds pc