Avatar billede marald72 Nybegynder
16. marts 2007 - 12:32 Der er 6 kommentarer

Gendanne mails i outlook efter nedbrud.

Jeg var ved at hente mails ned af min computer gik i blå skærm og genstartede. Jeg nåede at se at der var nye mails men da computeren virkede igen var de væk. Hvordan gendanner jeg de mails???
Avatar billede leif Seniormester
16. marts 2007 - 12:33 #1
Hvis de er væk fra maskinen og ikke ligger på din mailserver kan du ikke gøre meget !
Avatar billede marald72 Nybegynder
16. marts 2007 - 12:38 #2
Jeg har talt med min udbyder... og de er væk derfra men han sagde at de kunne gendannes i outlook men hvordan?
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
16. marts 2007 - 12:49 #3
prøv lige reparationsværktøjet til indbakke
Guide her: http://support.microsoft.com/kb/287497/da

det kunne jo være den kunne klare det
Avatar billede marald72 Nybegynder
16. marts 2007 - 15:42 #4
Umiddelbart kan jeg ikke få det til at virke ... kan ikke finde den pst mappe. HJÆLP!!!!
Avatar billede nyside Nybegynder
17. marts 2007 - 00:02 #5
Spørgsmålet er har du brugt Microsoft Outlook, eller Outlook Express
Er det Microsoft Outlook  så skriv i søgelininen *.pst
og eller hvis det er Outlook Express du har brugt
skal du søge efter (stjerne/punktum)*. dbx
hvis du finder en af mapperne, skriv ned hvor de ligger og så kan du importerer
(Husk når du er i søgefunktionen at gå i alle mapper/flere avacerede indstillinger
og sæt flueben i søg i skjulte filer og mapper
Avatar billede marald72 Nybegynder
17. marts 2007 - 09:45 #6
Jeg bruger outlook express og da jeg kørte reparationsværktøjet på min indbakke.dbx så har den slettet ALLE mine mails... HVAD SKER DET????