Avatar billede alzar Nybegynder
16. marts 2007 - 00:17 Der er 5 kommentarer

DVD/CD drev får min computer til at lagge?

Hej. jeg har en LiteOn DVD/CD brænder der får min computer til at lagge helt vildt når jeg afspiller et medie..
Det begyndte efter at jeg formaterede min computer, men virkede perfekt før.
jeg kan sagtens brænde på og rippe fra cd'er/dvd'er.

håber i kan hjælpe
Avatar billede cyberspace Nybegynder
16. marts 2007 - 09:10 #1
ved ikke om det burde have noget at sige - men fik lige en tanke. måske er der ikke så meget plads der hvor drevet har en cache mappe. og så bliver mappen hurtigt fuld og skal først tømme for at kunne have plads til mere data.

held og lykke :-)
Avatar billede alzar Nybegynder
16. marts 2007 - 14:02 #2
ok. hvor finder man den cache mappe?
Avatar billede cyberspace Nybegynder
19. marts 2007 - 10:10 #3
hvis du f.eks. bruger Nero - man åbner programmet - neders er punktet mere, herunder klikkes på konfigurer. Under konfigurer klikkes på fanebladet Cachegem (her kan man angive hvor cache mappen skal ligge)

bruges andet prog. skal du nok lede efter noget med konfiguration og herunder cache/cache gem.

hvilket program bruger du?
Avatar billede alzar Nybegynder
19. marts 2007 - 18:18 #4
Jeg bruger Nero.
har lige set på cache mappen og der er masser af plads så det er vist ikke det der er problemet
Avatar billede cyberspace Nybegynder
20. marts 2007 - 09:10 #5
Har du prøvet at checke for opdateringer til dit afspildningsprogram.

nåh så er jeg umiddelbart løbet tør for foreslag.

Held og lykke