Avatar billede zeppelin Nybegynder
15. marts 2007 - 22:24 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Logitech diNovo

Hej.

Jeg har lige modtaget et bluetooth Logitech diNovo tastatur og mus.
Det virker fint til min bærbar hvis jeg sætter den medfulgte USB sender i.
Bærbaren har bluetooth selv, men jeg kan ikke få det til at virke.

I indstillinger for bluetooth, kan man sætte "x" i "Tillad bluetooth enheder at finde denne computer", men klikker jeg der, siger den "Der opstod en fejl mens windows forsøgte at lagre dine indstillinger, følgende indstillinger blev ikke gemt"

Hvorn fan får man det til at virke uden en USB sender?

Mvh Lasse
Avatar billede mstorgaard Praktikant
15. marts 2007 - 22:46 #1
Der bør følge noget software med dit diNovo, jeg vil mene det hedder SetPoint. Hvis du installerer det, bør det ikke være noget problem at finde mus og tastatur (:
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
15. marts 2007 - 23:01 #2
Du skal helst gå ind på www.logitech.dk og Downloade deres sidste nye Setpoint vist nok 3.32 og det virker det burde også virke nu.
Men et godt råd er at afinstall den setpoint du har lagt ind og brug den der er på deres hjemmeside.
Afinstall....genstart.....download fra hjemmeside jeg har selv indtil fornylig brugt diNovo, men er skiftet til Logitech Alto, ikke pga. utilfredshed, men for at få lidt mere plads på skrivebordet. Altoen er kombineret med en MX Revolution mus.
Avatar billede zeppelin Nybegynder
15. marts 2007 - 23:03 #3
Bør man egentlig ikke kunne se bluetoohen i enhedshåndtering?
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
16. marts 2007 - 00:08 #4
Jo, det bør du, jeg kan se begge mine under et punkt der hedder Bluetooth-radioer, der har jeg både en Generic BT og en Microsoft Bluetoothoptælling.
Avatar billede zeppelin Nybegynder
16. marts 2007 - 14:34 #5
Det er vel et kort der sidder i en bærbar.

Nogen der ved om det er til at komme til at se på i en zepto 6615wd? i så fald, hvor sidder det?
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
16. marts 2007 - 20:43 #6
Nej det er et selvstændigt program, normalt får du det på en cd med forskellig software eller det alene
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
16. marts 2007 - 20:46 #7
Læste lige videre i dit spørgsmål, det er ikke sikkert at du kan få det medfølgende program til Zeptoen til at overtage diNovostyringen, det skal den medfølgende dongle og programmet, den indbyggede kan du synkronisere din telefon med bla.
Avatar billede zeppelin Nybegynder
20. marts 2007 - 17:03 #8
Har fundet ud af det.

Meget simpelt. Troede bluetoothen virkede fra man tændte computeren, men man skal åbenbart trykke på en genvejstast på tastaturet for at aktivere bluetooth hver gang man tænder for bærbaren.

Tak for de gode ideer. :)
Avatar billede zeppelin Nybegynder
20. marts 2007 - 17:04 #9
Efter det er aktiveret kan man derefter se bluetoothen i enhedshåndtering.