Avatar billede hundevennen Nybegynder
15. marts 2007 - 22:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problemer med video streaming??

JEg ser ofte nyhedsklip fra DR og TV2 og det går fint, men jeg kigger også hos Localeyes og der hakker filmen ofte - d.v.s at videoklippet går istå i nogle sekunder for så at køre videre - kan der gøres noget ved det????
Avatar billede kjeldb Nybegynder
17. marts 2007 - 17:26 #1
Du kan ikke gøre noget. Det ligger højst sandsynligt i konverteringen til video filen, eller problemet er deres server.
Avatar billede hundevennen Nybegynder
17. marts 2007 - 20:02 #2
jeg har hævet buffertiden til 20 og sat forbindelseshastigheden ned til 256 i Indstillilngerne i windows mediaplayer og det virker tilsyneladende