Avatar billede martinpaulsen Nybegynder
14. marts 2007 - 19:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fjernskrivebord i Vista home premium?

Jeg har lige fået min nye maskine med vista home premium, men har lidt svært ved at finde ud af hvor man slår fjernskrivebord til. Jeg kan sagtens finde funktionen fjernsupport, men den er jeg ikke interesseret i.
Jeg har forgæves brugt vistas hjælpefunktion, men der kan kun findes hjælp til hvorledes man opretter forbindelse til fjernskrivebord på andre computere. Men det jeg er interesseret i er jo at oprette forbindelse til denne computer udefra.
Kan det virkelig passe et home premium ikke indeholder fjernskrivebord?
Avatar billede jens_bach Nybegynder
14. marts 2007 - 19:56 #1
Avatar billede screem_brille Novice
14. marts 2007 - 19:57 #2
hvis funktionen er aktiveret i den version, er det under kontrolpanelet, system, remote, og remote desktop (mener jeg det hedder) er funktionen ikke vist der, er den ikke aktiveret, og så må du benytte REAL VNC eller lignende.
Avatar billede kim Nybegynder
14. marts 2007 - 22:18 #3
Du skal op på business