Avatar billede mstorgaard Praktikant
14. marts 2007 - 15:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

MacBook Webcam streames gennem stationær computer

Er det muligt at bruge webcam'et i min MacBook koblet til min stationære Windows XP computer? Webcam'et er utrolig godt i MacBook'en, men programmerne der findes til Mac er ikke tilstrækkelige (her tænker jeg på MSN).

Så jeg sidder og overvejer om det på nogen måde er muligt at køre webcam'et gennem netværk eller lignende, så jeg kan bruge cam'et på min stationære?
Avatar billede mstorgaard Praktikant
19. marts 2007 - 12:07 #1
Lukker
Avatar billede mula Nybegynder
26. marts 2007 - 23:19 #2
søg på amsn ( messenger program til mac med video og ja kan "tale" med windows messenger