Avatar billede madamscroller Nybegynder
14. marts 2007 - 11:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problem Med server. Man kan ikke åbne mappen programmer.

Hej Alle

Jeg har et problem.

I min virksomhed har vi en server som køre alle programmer, hvor der er 3 computere connected til den.

Vi har så købt en ny printer hvor softwaren er installeret på serveren.

I dette program er der et scanne program, som ligger inde på c-drevet i mappen programmer.

C-drevet er delt i vores netværk, men når man går ind på vores computere uder C-drevet og skal åbne programmer, siger den at

Den ikke er tilgængelig

Adgang nægtet

På forhånd tak
Avatar billede screem_brille Novice
14. marts 2007 - 11:56 #1
det vil du ikke kunne, det vil jo blive forsøgt afviklet på din klient og ikke på serveren, du skal være logget på serveren for at kunne scanne på serveren.
Avatar billede madamscroller Nybegynder
14. marts 2007 - 12:00 #2
Men jeg kan ikke installere programmet på vores computere!!
Avatar billede screem_brille Novice
14. marts 2007 - 12:08 #3
nej de har jo heller ikke multiprinteren tilsluttet, det er serveren der har det, det kan lade sig gøre hvis det er en netværksprinter + at der er understøttelse for scanning over netværksporten, ellers ikke.
Avatar billede madamscroller Nybegynder
14. marts 2007 - 12:14 #4
Så skal man altså købe et netværks kabel og tilslutte den via dette?
Avatar billede madamscroller Nybegynder
10. november 2008 - 11:05 #5
Tror vi har fundet ud af det!! Rimelig gammel sag!!