Avatar billede danisher Nybegynder
12. marts 2007 - 23:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Download af fil fra server på kontor

Hejsa eksperter

Jeg står i den situation, hvor rapportering foregår på vores lokale server på kontoret, mens selve ASP.NET applikationen hostes på det store internet et sted.

Når jeg så skal tillade brugere af websiderne at downloade rapporter fra vores lokale server, hvordan forestiller I Jer så, sådan noget kan foregå?
Her kigger jeg mest på sikkerheden, for det kan godt lade sig gøre at stille en ftp server til rådighed, men ikke så meget sikkerhed der, da brugerne jo logger ind et andet sted, og jeg styrer ikke hvilke brugere der oprettes...

Nogen ideer?

(ASP.NET på web'en, og C# windows service på en 2k3 server på kontoret)

På forhånd tak!

Mvh
Avatar billede arne_v Ekspert
13. marts 2007 - 00:59 #1
Det nemmeste ville vaere at pushe rapporterne fra den lokale server op paa web serveren
og saa beskytte dem helt normalt der.
Avatar billede danisher Nybegynder
14. marts 2007 - 08:29 #2
Tror den er god... Kender du til nogle eksempler, artikler eller lignende, som kan behjælpe mig med antal timer sådan noget skal tage at opbygge?
Avatar billede danisher Nybegynder
26. marts 2007 - 22:27 #3
Kan du smide et svar, så jeg kan få lukket?
Avatar billede arne_v Ekspert
27. marts 2007 - 01:10 #4
ok