Avatar billede capn Nybegynder
11. marts 2007 - 17:53 Der er 1 kommentar

Dynamisk indhold i en email

Er det muligt at sende en email (til outlook) med asp.net dvs indhold som først bliver hentet når brugeren åbner mailen. Jeg har prøvet med en iFrame, men det blokkerer outlook pga. sikkerhed. Kan man slå denne sikkerhed fra i outlook eller er der andre muligheder?

Åbenlyst kunne man jo bare sende en mail med et almindeligt link til de dynamiske side, men jeg vil gerne have at indholdet kommer i mailen.
Avatar billede everclear Praktikant
10. juli 2007 - 00:02 #1
Umiddelbart vil dynamisk indhold blive blokeret; men hvad er det for en mail du vil sende? Kan du ikke bare generere den dynamiske mail, smide resultatet ind i f.eks. en StringBuilder og så bruge den som indhold i din HTML mail?