Avatar billede muullie Nybegynder
10. marts 2007 - 21:07 Der er 5 kommentarer

Hvor finder man nfts driver

Har købt en vista home premium og har prøvat at installer den, men hvergang siger den at den mangler nfts driver..hvad er det og hvordan få vi den
10. marts 2007 - 22:15 #1
...har prøvat at installer den..." - hvordan gør du da det ?
Avatar billede muullie Nybegynder
10. marts 2007 - 22:30 #3
Som der stod i den cd og når vi kommer til selve installationen kommer denne besked frem at vi mangler NFTS-driver men når vi går ind kan vi se den er i sys 32..
Avatar billede muullie Nybegynder
10. marts 2007 - 22:32 #4
Har acer aspire 9500 bærbar og vi fik ellers at vide i Fona idag at der ikke skulle være noget i vejen...For selve bærbaren har vi jo også købt i Fona for halv år siden,,
Avatar billede muullie Nybegynder
10. marts 2007 - 23:00 #5
OPGAVEN ER LØST..VED IKKE HVORDAN MEN NU VIRKER DEN,,SORRY ULEJLIGEHDEN