Avatar billede bobobo Nybegynder
28. maj 2001 - 21:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

lyden i QuickTime Player hakker!

da jeg installet den nye QuickTime Player startet lyden at hakke kan du hjælpe? (har prøvet at install den forfra 5 gange)
hvis i ikke kan hjælpe så vil jeg godt have et link til en gammel \"version\" af den for der hakker lyden ikke
Avatar billede onmouse Nybegynder
30. maj 2001 - 10:51 #1
Sjovt ! Jeg havde problemet med den gamle Quick time player ( Win ver ) opdaterede til den nye ( Win ver ) og problemet var løst !
Avatar billede bobobo Nybegynder
30. maj 2001 - 14:07 #2
har du install programet til den gamle Quick time player? så må du godt sende den til mig.
Avatar billede onmouse Nybegynder
30. maj 2001 - 17:20 #3
Beklager, har lige været alle CD igennem, men der var desværre ikke nogen ældre ver. af Quick time
Avatar billede beanworld Nybegynder
03. juni 2001 - 16:47 #4
Jeg tror problemet er med dine ram! - Jeg ved ikke hvor mange du har men da jeg selv havde 96 hakkede det. Da jeg fik 192 hakkede det ikke mere...
Avatar billede bobobo Nybegynder
03. juni 2001 - 16:53 #5
jeg har 128 ram og den startet med at hakke for lidt mere èn 5 uger siden! og på min gamle pc hakket den ikke (samme version) og jeg hede kun 28 ram og ca.150 mhz og den kørete godt nok
Avatar billede bobobo Nybegynder
04. juli 2001 - 18:34 #6
det her går ikke så jeg lukker spørsmålet