Avatar billede kingwilliam Nybegynder
07. marts 2007 - 15:59 Der er 2 kommentarer

54 Mbps Netgear Wireless Router WGR614 v6

Hej

Jeg har haft min Netgear Router i over 1 år nu, og jeg havde engang TDC Webspeed, hvor det fungerede fint.
Jeg skiftede derefter internet til Fullrate og fik en Zykel Prestige 2000 Modem.
Jeg kunne ikke få forbindelse til internettet gennem routeren, men jeg kunne godt forbinde, der var bare ikke noget internet og der stod "Siden kan ikke vises".
Hvis jeg forbinder min bærbar direkte fra modemmet virker internettet perfekt.
Jeg har været nede og få en ny router, da jeg troede at der var noget galt med min Netgear Router, men samme problem.

Jeg har en Acer TravelMate 4060 bærbar, og en gammel stationær PC fra Compaq, som begge to virker hvis de forbindes direkte fra modemmet, men ikke virker hvis det går igennem Routeren.

Jeg håber at I kan hjælpe mig, på forhånd tak.
Avatar billede drgonzo Praktikant
07. marts 2007 - 16:58 #1
efter du har sat routeren til, prøv at tage strømstikket ud af modemet og sæt det i igen. Ikke stikket i væggen men stikket i modemet, så burde din router få forbindelse
Avatar billede skildpadden Nybegynder
17. juli 2007 - 09:59 #2
hej, har du fundet en løsning på problemet?