Avatar billede clein1 Nybegynder
05. marts 2007 - 23:15 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

ny pc vs. outlook

hej alle
har købt en ny pc og ville så lige høre hvordan jeg nemmest får mine mails med over på den nye?
Avatar billede leif Seniormester
05. marts 2007 - 23:33 #1
Søg efter outlook.pst på den gamle og flyt filen hvis du ikke har konfigureret den nye endnu
Avatar billede clein1 Nybegynder
05. marts 2007 - 23:46 #2
har været inde i outlook og flyttet mails over i en ny mappe er det ikke godt nok?
Avatar billede olemadsen82 Nybegynder
06. marts 2007 - 08:08 #3
Nej du skal flytte hele pst filen over.
Avatar billede clein1 Nybegynder
06. marts 2007 - 08:56 #4
altså jeg har flyttet dem over i en mappe på en ekstern harddisk!
Avatar billede olemadsen82 Nybegynder
06. marts 2007 - 09:02 #5
Det nemmeste er helt klart at flytte hele outlook.pst mappen, så får du det hele til at ligge ens på den nye pc.
Du får også dine kontaktpersoner fra Outlook med over.
Avatar billede clein1 Nybegynder
06. marts 2007 - 09:05 #6
jeg så lige at det er msg filer, i går da jeg flyttede dem var der ingen problemer, ikonet viste en kuvert og jeg kunne sagtens åbne dem, nu siger de at windows ikke kan åbne dem, er det bare indtil jeg får installeret outlook igen eller har jeg gjort i nælderne???
Avatar billede olemadsen82 Nybegynder
06. marts 2007 - 09:13 #7
Du burde kunne åbne dem igen når du får Outlook lagt ind.
Avatar billede clein1 Nybegynder
06. marts 2007 - 09:16 #8
pyha!!! såer jeg mere rolig.
smid et svar og du får point
Avatar billede olemadsen82 Nybegynder
06. marts 2007 - 09:22 #9
:-D