Avatar billede mmark Nybegynder
05. marts 2007 - 20:53 Der er 7 kommentarer

Guide med billeder

Hej,

Jeg har en webshop, men vil gerne udvide funktionalitet lidt. Jeg sælger nogle produkter som bliver skræddersyede efter kundernes mål mm.

Jeg har altså en række grundprodukter, hvor kunderne så vælger eks. farve og lign elementer.

Det skal vise online, altså kunden vælger først hvilket produkt, herefter farven (så skifter farven på direkte i programmet osv.) i form af billeder.

Kender nogen et modul/program/guide som jeg kan bruge til dette. Evt i en tilrettet form?
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
05. marts 2007 - 20:57 #1
ja VirtueMart som du finder her:

http://extensions.joomla.org/component/option,com_mtree/task,viewlink/link_id,129/Itemid,35/
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
05. marts 2007 - 20:57 #2
kan tilpasses således kunden kan betale med Dankort.

Jeg tror det er det du skal bruge.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
05. marts 2007 - 20:59 #3
Hov det første link er til joomla det link du skal anvende er:

http://virtuemart.net/
Avatar billede mmark Nybegynder
05. marts 2007 - 21:08 #4
Foxmulder58 => Jeg kan ikke se at den funktionalitet er med i det du henviser til. Jeg vil gerne give kunden en opfattelse af at de "selv" laver produktet. først vælger det ene, så det andet ogsv.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
05. marts 2007 - 21:14 #5
Selv laver produktet? kan du ikke uddybe det lidt for mig...
Avatar billede mmark Nybegynder
05. marts 2007 - 21:26 #6
Jeg kan sige et eksempel:
En kunde vil gerne købe en sofa. (I guiden vise eks. tre forskellige typer)
Kunden klikker på den ene (Denne vises nu i guiden)
Så kan kunden vælge mellem eks. 30 farver (Den farve som kunden vælger, bliver sofaen).
Herefter kan kunden vælge ben (Kunden kan vælge imellem eks. 5 forskellige typer).
Altså kunden skræddersyr selv sit produkt i en guide.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
05. marts 2007 - 22:07 #7
ok sådan nej så må jeg sige "pas" det kan virtuemart ikke uden at lave modifikationer på systemet.

sorry jeg misforstod dit spørgsmål.

håber du finder en sådan webshop.

mvh
Mads