Avatar billede weeelo Nybegynder
05. marts 2007 - 16:21 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Salg af www.footballworld.dk

Hejsa,

Jeg søger nogle folk som har erfaring med at sælge hjemmesider og som ved hvordan man vurderer og prissætter en hjemmeside.

Hvad vil i tro jeg kan få får www.footballworld.dk? Det inkluderer al koden, database, samt domæne.

Med et snit over 2.500 unikke besøgende om dagen, er der gode muligheder for at tjene penge på siden.

MVH Weeelo
Avatar billede huset Praktikant
05. marts 2007 - 16:27 #1
Kan du dokumentere 2500 unikke pr dag?
Avatar billede weeelo Nybegynder
05. marts 2007 - 16:33 #2
Avatar billede huset Praktikant
05. marts 2007 - 16:42 #3
Det beviser jo ikke besøg på 2500 ;D
Bots kan jo generer meget af de hits.
Avatar billede weeelo Nybegynder
05. marts 2007 - 16:56 #4
Hmm, okay. Det er det eneste jeg umiddelbart har.

Hvormange procent kan man antage, at bots er god for?
Avatar billede huset Praktikant
05. marts 2007 - 17:04 #5
Puha det er svært at sige.
Du kan jo i en periode tilmelde til google analytics. Her kan du se konkrete besøg. Er ikke super klog på dette område, så andre har nok mere kompetente indlæg
Avatar billede rn11021 Nybegynder
06. marts 2007 - 10:49 #6
Skriv en mail til mig på Rasmus@netdevelopers.dk, så skal jeg nok hjælpe med at prissætte den.
Avatar billede weeelo Nybegynder
07. marts 2007 - 17:27 #7
Er der nogen der ved hvor eller hvordan man kan finde interesserede købere?
Avatar billede weeelo Nybegynder
11. juli 2007 - 15:58 #8
Lukker.