Avatar billede bartsimpson Nybegynder
04. marts 2007 - 16:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

DVD output forvrænget.

Har en Philips DVP3040 og prosonic fjernsyn (kan ikke rigtigt se et modelnavn.

Billedet kører over skærmen, på av kanalen er det brudt op, men lyden går fint igennem, på de almindelig kanaler er billedet ikke brudt op, men det kører stadigvæk over skræmen, men lyden mangler her.
Har prøvet de forskellige output indstillinger, ntsc og pal...

Kan det være scart kablet der er noget i vejen med? Eller er tv'et for gammelt til at kunne modtage det signal som dvd afspilleren sender ud?

Eller er der andre forslag til hvordan man kan få det til at virke?
Avatar billede c-holst Novice
05. marts 2007 - 12:07 #1
prøv at skifte mellem de forskellige scartporte

prøv et andet scartkabel

prøv på et andet tv

tv app. burde ikke være for  gammelt til at modtage signalet, bare det er i pal b
er det et af de alm crt,billige fra fx bilka, har jeg et der fungerer fint til dvd
Avatar billede c-holst Novice
23. maj 2007 - 22:11 #2
Da det er længe siden der har været liv i denne tråd, vil det være rart med respons fra spørgerens side.
er problemet løst, eller er der stadig problemer, så sig til, så tager vi den der fra.
Avatar billede bartsimpson Nybegynder
23. maj 2007 - 22:50 #3
Undskyld.
Det var input på tv'et det var noget galt med.
Lukker spørgsmål.