Avatar billede eastdk Novice
03. marts 2007 - 12:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fjerne spørgelysten hos Vista

Hej.
Hvordan fjerner man alle de irriterende spørgsmål fra Vistas side, bla. a. om man vil afvikle diverse programmer som man starter.
Avatar billede freddy04 Nybegynder
03. marts 2007 - 16:23 #1
Jeg tror det er det der hedder "user account control" du mener - det kan man slå fra i security center i kontrol panelet.
Avatar billede sweepe Nybegynder
04. marts 2007 - 16:38 #2
På Dansk hedder det Brugerkontokontrol og man kan ikke slå det fra i Sikkerhedscentret, kun til. Du slår det fra ved at gå ind i Kontrolpanelet -> Brugerkonti og Familiesikkerhed -> brugerkonti -> Slå Brugerkontostyring til eller fra -> Fjern V'et og tryk ok.
Avatar billede bluefish Praktikant
11. april 2007 - 15:03 #3
Hej
Hvor slår du det fra hvis du ikke har en home version men en business. Jeg kan simpelthen ikke finde det. Der er ikke noget der hedder familiesikkerhed på en business.