Avatar billede esoulman Nybegynder
01. marts 2007 - 10:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bærbar DVD afspiller

Min fætter skal investere i en bærbar dvd-afspiller inden længe. Han er pt ude at sejle og kommer til Emiraterne om få dage. Der vil han købe sådan en afspiller - kan I anbefale et af de kendte mærker - den skal være af rimelig kvalitet. Jeg går ud fra de har en masse dernede af Sony, Panasonic og så videre....

Nogle idéer?
Avatar billede tjgrindsted Nybegynder
01. marts 2007 - 13:37 #1
Philips laver nogle rigtige gode bærbar afspillere med 2 phone out.
http://www.consumer.philips.com/consumer/catalog/tree/da/dk/consumer/PORTABLE_ENTERTAINMENT_GR_DK_CONSUMER/PORTABLE_DVD_PLAYERS_CA_DK_CONSUMER/ce/_productId_PET725_00_DK_CONSUMER/Bærbar_DVD_afspiller+PET725_00?proxybuster=NSKLZSD4RPURZJ0RMRCSHQVHKFSESI5P

PET725/00 hedder den, det er nok den jeg vil anbefale, selvom sony osv. også laver nogle.

Thomas
2tal grindsted
Avatar billede tjgrindsted Nybegynder
01. marts 2007 - 13:38 #2
denne philips laves i 5 forskellige str.
Avatar billede esoulman Nybegynder
01. marts 2007 - 15:41 #3
Tak skal du have, det prøver jeg.