Avatar billede neslein Nybegynder
28. februar 2007 - 17:07 Der er 2 kommentarer

Indlæse fotos

Pludselig kan jeg ikke længere overføre fotos fra mit kamera, som jeg plejer, til det program der fulgte med.
Når jeg har sagt OK, med kameraet i dockingstationen, hvorefter billedoverførslen normalt går i gang, står der så:

An error occured while writing libary. Processing will be aborted.

Jeg kan jo så bare loade dem til mappen "Billeder". Men hvis jeg vil vedhæfte et foto i en mail derfra (Send billede som e-mail), har den metode aldrig fungeret hos mig.(?) Modtageren modtager aldrig noget.
Avatar billede jacla Nybegynder
28. februar 2007 - 18:04 #1
Du er ikke ene om problemet:

http://www.dcresource.com/forums/archive/index.php/t-24165.html

http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/ms681387.aspx

Håber det hjølper dig videre, det kan være en driver fejl eller manglende rettighed
Avatar billede neslein Nybegynder
28. februar 2007 - 23:17 #2
Tak for hjælp! Jeg har nu fundet ud af at jeg mangler "MDAC 2.8 RTM" på computeren. Men det vil ikke lykkes mig at installere det.

Der står så:

MDAC 2.8 RTM er ikke kompatibel med denne version af Windows. Alle funktionerne er i øjeblikket en del af Windows.

..Men jeg kører Windows XP.

Klaus