Avatar billede nyside Nybegynder
28. februar 2007 - 14:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hvordan laver man billedebog

Jeg ved ikke i hvilken kategori jeg skal sætte dette i !!
Men er der nogen der ved hvordan man laver en billedbog, al'a 123hjemmesider, og el.som skdiscount som har et hæfte maan fint bladre i
Avatar billede ponti Nybegynder
28. februar 2007 - 14:50 #2
Du kan gå ind på Bog og Ide`s hjemme side de har sådan et program du efterlyser. Det har TDC også og hedder MY CeWe Photobook søg efter den på Google evt. Begge steder skal der downloades et lille program.

Allan
Avatar billede nyside Nybegynder
28. februar 2007 - 15:18 #3
Det er næste lige det jeg søgte
Jeg har selvfølgelig ikke skrevet det rigtigt første gang
Alså hvilke programmer skal jeg bruge, så jeg kan lave sådan et album, og derefter oploade det til min egen hjemmeside
Avatar billede nyside Nybegynder
28. februar 2007 - 15:18 #4
Det beste var jo hvis det var gratis !
Avatar billede ponti Nybegynder
28. februar 2007 - 20:38 #5
Det var straks værre.XNVIEW er et gratis billedprogram der kan lave web fotosider også. Det er godt program og også på dansk. Måske det.......Ellers så er der det nye Picasa fra Google som også er på dansk hvor du kan lave online albums også

Allan
Avatar billede ponti Nybegynder
04. marts 2007 - 20:18 #6
Her er den, måske for sent......

http://www.airtightinteractive.com/simpleviewer/ og så er det gratis. Se et eksempel på purepictures.dk

Allan
Avatar billede ponti Nybegynder
04. marts 2007 - 20:22 #7
Ups her er en mere

http://www.stegmann.dk/mikkel/porta/

Allan