Avatar billede menthos Nybegynder
27. februar 2007 - 13:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Bluescreen - Page_fault_in_nonpaged_area

jeg har været ved at geninstallere min computer, og den botter også fint fra cd'en og begynder og kopiere filer, men når den så skal genstarte for at begynde på installationen, så kommer der en bluescreen lige efter "windows loading"
der står noget med:
PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA

og for neden står der:
STOP: 0x00000050 (0xd987c183,0x00000000,0xF74BDB13,0x00000000)

ACPI.sys - Adress F74BDB13 base at F74AD000, DateStamp 41107d27

nogen som kan fortælle mig hvad der er galt?

jeg har også prøvet at installere xp på min usb harddisk, men der kommer også en bluescreen når den har genstartet... der står bare ikke andet end standard bluescreen.. :S

nu har jeg efterhånden prøvet med 6 forskellige xp installationer, uden held, så er overbevist om at det ikke er xp cd'en det er galt med :S
Avatar billede screem_brille Novice
27. februar 2007 - 13:21 #1
Avatar billede menthos Nybegynder
27. februar 2007 - 14:58 #2
og hvad kan jeg så bruge det til? jeg har jo ikke installeret service pack... jeg har geninstalleret windows, dvs jeg kan ikke gå i safe mode...
Avatar billede screem_brille Novice
27. februar 2007 - 15:03 #3
prøv og nulstil BIOS, og tag så meget fra som muligt under installationen. (lydkort, ekstra hd, osv)
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2007 - 15:42 #4
Jeg tror du har problemer med dine ram, har du mere end 1 blok så prøv at bruge dem på skift
Avatar billede menthos Nybegynder
01. marts 2007 - 20:32 #5
hmm synes ikke rigtgi noget af det hjælper
Avatar billede menthos Nybegynder
19. marts 2007 - 10:59 #6
lukket
Avatar billede screem_brille Novice
19. marts 2007 - 11:07 #7
hvad var løsningen så ? (du må jo ikke beholde point uden at skrive hvad løsningen var), og du har ikke skrevet noget om hvad du faktisk har prøvet, så du må jo have fået løst problemet..