Avatar billede ivan0205 Nybegynder
26. februar 2007 - 22:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Enable online TV (fx dr.dk/tv) i Media Center

Microsoft har været så venlige at sørge for, at der er nem adgang til TV2 Sputnik via punktet "Onlinemedier" i Media Center i Vista Home Premium.

Men hvordan tilføjer man andre online TV-kanaler? Jeg tænker specifikt på dr.dk/tv.

Hvis der er nogen, som kender andre online TV kanaler, der er værd at se, så er der også points for dette...
Avatar billede ivan0205 Nybegynder
26. februar 2007 - 23:17 #1
Udover dr.dk/tv så kunne det også være interessant at få adgang til TV2 News via Media Center - det burde da kunne lade sig gøre, når man kan se det live i Media Player...
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2007 - 11:47 #2
kik her for løsning !    http://www.eksperten.dk/spm/761621
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2007 - 22:12 #3
er du stadig i live ? eller vil du ikke af med point ?
Avatar billede ivan0205 Nybegynder
05. marts 2007 - 20:52 #4
Tak for dit svar.

Jeg er stadig i live, men har blot ikke haft tid til at prøve dit link endnu. Er du ikke lidt utålmodig?
Jeg fandt selv et andet link til noget, som kan ca. det samme. I hvert fald med dr.dk/tv: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49010&PN=1&TPN=1
Prøv det hvis du har tid...

Du skal selvfølgelig nok få points. Bare rolig.
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2007 - 21:09 #5
Synes ikke at jeg er utålmodig, men jeg havde faktisk opgivet dig,  ;O)  men rart at høre at du stadig er her !

Det lyder spændende det du har fundet !