Avatar billede hebsbebs Nybegynder
25. februar 2007 - 21:23 Der er 7 kommentarer

Værtsproces RUNDLL32 er holdt op med at fungere

Har lige for 14 dagen siden formateret min HDD og installeret Vista Ultimate 32 Bit. Den har kørt fint - men nu kommer der nogle gange en box op og fortæller mig at RUNDLL32 ikke virker.
Hvad skyldes dette - og hvad kan jeg gøre ved det ??

Er det fordi at jeg har kørt en Registry Mechanic Scan eller ??
Avatar billede hebsbebs Nybegynder
25. februar 2007 - 23:04 #1
Har lige fundet ud af, at det det kun er i forbindelse med at jeg beskæftiger mig mig med nogle Videofiler, som jeg havde på en af mine HDD på min gamle XP.
Men når markere en af disse videofiler i min Vista Ultimate - kommer RUNDLL32 beskeden frem ??
Avatar billede jacla Nybegynder
26. februar 2007 - 02:14 #2
Avatar billede hebsbebs Nybegynder
26. februar 2007 - 20:21 #3
Hej Jan - der er en masse på det link - hvad specifikt skal jeg se på og hvad kan der gøres ?
Avatar billede jacla Nybegynder
26. februar 2007 - 21:03 #4
Prøv at sætte din Vista i drevet. Vælg start => Kør skriv sfc /scannow. så skulle dine systemfiler være på plads.

vh jan
Avatar billede hebsbebs Nybegynder
27. februar 2007 - 09:32 #5
Jeg prøvede det ovennævnte og kørte denne scan - men efter Genstart, gik jeg ind og åbnede disse videofiler og så kom denne RUNDLL32 besked igen.
Tror du ikke, at det er fordi at de blev importet via mit Ulead Video 10 i mit gamle XP Pro ??
Det brokker Vista sig måske over ?
Avatar billede jacla Nybegynder
27. februar 2007 - 13:57 #6
kan godt tænkes, men ved ikke hvad jeg skal foreslå ligenu
Avatar billede hebsbebs Nybegynder
27. februar 2007 - 22:43 #7
Men tak for den hjælp du ellers gav. Point til dig