Avatar billede broj16 Nybegynder
24. februar 2007 - 22:54 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

<windovs.rod>\system32\hal.dll

jeg få vide at denne fil er beskadiget og at jeg skal reparer den igen eller installer igen....men hvor kan jeg finde dennne fil.....jeg skulle igen installer to andre\htoskrnl\exe og \kdcom.dll.....pc kan ikke starte fodi den siger at der er disklæsnings fejl, og at jeg skal genstarte pc.....der har ikke været virus på den
Avatar billede kalp Novice
24. februar 2007 - 22:58 #1
sæt din XP cd i drevet og tryk start-> kør og skriv "sfc /scannow"
tryk enter og så får du repereret dine dll filer hvis der er fejl i dem.
Avatar billede hcma Novice
24. februar 2007 - 23:17 #2
http://www.kellys-korner-xp.com/xp_haldll_missing.htm    (Hall.dll mangler)

http://support.microsoft.com/?scid=kb%3Bda%3B314477&x=10&y=13  (Hall.dll eller Ntoskrnl.exe mangler/er beskadiget)
Avatar billede broj16 Nybegynder
25. februar 2007 - 23:23 #3
nå jeg kører bootcfg/rebuild så siger den at der er fejl, og at det kan skyldes beskadiget filsystem. Og derfor skal bruge chkdsk. den udfører kun75%, fordi den siger at enheden indeholder tilsyneladende to eller flere uoprettelige problemer

qavi jeg kan ikke finde ud af at bruge din forslag....den kender ikke sfc /scannow
Avatar billede hcma Novice
26. februar 2007 - 00:19 #4
Avatar billede broj16 Nybegynder
26. februar 2007 - 14:29 #5
tak til jer begge to det var til stor hjælp (-:
Avatar billede broj16 Nybegynder
26. februar 2007 - 14:31 #6
jeg er helt ny her hvordan giver man point til jer?
Avatar billede hcma Novice
26. februar 2007 - 15:34 #7
du beder den eller dem som har fortjent point om at lægge et svar.
når det er gjort, hopper du helt ned til venstre, markerer det/de navne som skal have pointene og trykker derefter på Accepter.

Velkommen til Eksperten.dk.
du bør læse denne side om eksperten.dk
http://expfaq.dk/  og nok særlig dette punkt:
http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede kalp Novice
26. februar 2007 - 16:22 #8
Hej broj16:) Nu da det kun er mig og hcma der har hjulpet og du refere til "Jer"
så lægger både jeg og hcma et svar.

Jeg har lagt mit.. og næste gang hcma lægger et indlæg herinde så er det også som et svar.

Herefter vil du kunne se begge vores navne omkring nederst i venstre hjørne i sådan en lille boks.

Hold shift nede og tryk på begge vores navne så de bliver markeret og tryk så på knappen accepter svar:)
Avatar billede hcma Novice
26. februar 2007 - 16:33 #9
og også et svar fra mig  :o)
Avatar billede hcma Novice
27. februar 2007 - 11:03 #10
er du klar til at acceptere og lukke  ?