Avatar billede pwn Forsker
24. februar 2007 - 13:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

USB-disk nægtet adgang

På en ny maskine xp-pro, Intel P4, 512 MB ram, får jeg meddelelsen "nægtet adgang" når jeg isæter en ekstern USB-HD eller en USB-memory.
Jeg har været i enhedshåndtering og fjerne enheden og der efter lade windows finde den igen - samme resultat.
Hvad er der galt?
Avatar billede isojumper Nybegynder
25. februar 2007 - 19:43 #1
Kig dine bios indstillinger igennem. Muligvis er usb-devices el.lign. disablet.
Avatar billede pwn Forsker
25. februar 2007 - 21:29 #2
Det har jeg nu gjort og de var slået til
Avatar billede pwn Forsker
21. marts 2007 - 14:05 #3
Oprydning - maskinen geninstalleret