Avatar billede kizzmynutz Nybegynder
21. februar 2007 - 19:33 Der er 5 kommentarer

har en fujistu simens bærbar

jeg har en amole M1425, kører vista på den. det kører overraskende godt. mit problem er at skærmen kører 1200x800
Jeg er sikker på jeg tidligere har kørt højere opløsning. Driverne til grafik kortet er opdateret, skærmen er installeret som generic PnP hvilken jo er standard.
Så mit spørgsmål går på om der er drivere derude til skærmen eller man kan "tvinge" den op på en højere opløsning. ???

Hilsen Chris
Avatar billede jacla Nybegynder
21. februar 2007 - 21:25 #1
Avatar billede kizzmynutz Nybegynder
21. februar 2007 - 23:33 #2
jeg har lige kigget lidt på siden. ganske uoverskuelig. håber der kan komme en bedre ide. driveren til grafikkortet er jo i top
Avatar billede jacla Nybegynder
22. februar 2007 - 00:26 #3
Prøv at genstarte i fejlsikret tilstand og fjerne ALLE skærmdriverne. Genstart i normal tilstand og læg driveren ind igen.
Avatar billede bpv69 Nybegynder
22. februar 2007 - 19:23 #4
regner med der sidder et ati grafikkort i, mobility 9700 hent catalyst 7.2
http://ati.amd.com/support/driver.html
Avatar billede kizzmynutz Nybegynder
11. januar 2010 - 19:47 #5
prøver om jeg kan lukke denne tråd.