Avatar billede henriksr Nybegynder
21. februar 2007 - 14:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Server svarer ikke på CTRL + ALT + DEL

Heps,

Jeg har en Windows Server 2000 SP4 der laver problemer. Jeg har haft samme fejl før, og har hidtid lavet en "hård" reset (nakket strømmen og så op med den igen)

Nu vil jeg gerne høre ekspert panelet om der er andre løsninger.

Problemer:
1) Termianal services har opbrugt alle klient forbindelser og vi kan ikke få adgang (har nu fundet ud af at sætte end sessions ved disconnect, men er lidt for sent) !DOH!
2) Ctrl + alt + del ved login screen virker ikke (pt. er maskinen "låst" og en bruger er logget ind)
3) Maskinen er Fil og print server, så nakker jeg den bliver jeg upopulær, men det er en mulighed.

Hvad har jeg prøvet?
1) Køre computer mangement remotely og set om jeg kan restarte services for TS (det kan man ikke)
2) Kørt computer management remotely og set om jeg kunne finde en anden service der hang og genstarte denne (fandt ikke noget der virkede)
3) Kørt mstsc /v:<servernavn> og mstsc/v:<servernavn> /console (ingen forskel)

Er der nogen der sidder med en go ide, honererer jeg den gerne med 100 point :)

tak for forhånd.
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2007 - 17:15 #1
Avatar billede henriksr Nybegynder
21. august 2008 - 14:05 #2
lukker