Avatar billede eyes Nybegynder
21. februar 2007 - 08:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

relative selects med asp

Hej eksperten.

Sidder og har lidt problemer med nogle relative selects.

så ville lige høre om i har set et foreslag på en løsning til et sådan problem et sted på nettet.

Systemet skal kunne følgende
Der er oprettet en række produkter der er indelt i typer.

først vælges type (1. selectbox)
dernest listes de produkter der er tilknyttet den type i
(2. selectbox)

derefter vælges et produkt i 2. selectbox som udfylder de resterende info på det valgte produkt.

Det er så meningen af brugeren nu kan reservere et givent produkt. men dette skal i se bort fra.

Hvis i har noget kode aspkode der kan liste på en sådan relativ måde ville jeg blive glad :)

mvh simon.
Avatar billede eyes Nybegynder
21. februar 2007 - 09:02 #1
har fået det delvist til at du ved at bruge
<select name="typeID" OnChange ="document.form_list.submit()">

og dernest hive værdier ned fra Querysting, har sat form method = "get"
den husker dog ikke den valgte værdi af selectbox 1 når der listes i nr 2
Avatar billede eyes Nybegynder
21. februar 2007 - 09:31 #2
lukket