Avatar billede fqthjoe Nybegynder
20. februar 2007 - 11:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvilken bog kan anbefales ?

Hej,
Jeg skal sætte mig ind i C5, og vil gerne finde en bog der kan hjælpe mig på vej.
Det drejer sig ikke om det alm. dgl., men mere om hvordan man tilpasser C5. F.eks. forskellige udskrifter, brugerstyring mm.
vh thjoe
Avatar billede jeki Nybegynder
20. februar 2007 - 11:47 #1
Jeg vil anbefale Concorde C5/Navision C5 af Anny Reitz. Den er skrevet fra en brugers synsvinkel.
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
20. februar 2007 - 14:25 #2
er bestilt
Avatar billede tietgen Nybegynder
20. februar 2007 - 16:58 #3
Bogen fra forlaget Ingeniøren er utrolig god efter min erfaring når man har problemer og ønsker, at se muligheder i applikationen. Den kræver dog man kender applikationen på min. brugerniveau.

Concorde C5 / Navision C5
Forfatter: Anny Reitz
Forlag: Ingeniøren
ISBN 87-571-2335-7
Pris: ca. Dkr 599,-

Men den står ikke nødvendigvis alene - brugerhåndbøger fra Microsoft er i den indbyggede hjælp som man ikke nødvendigvis skal undervurdere, og den bliver tilpasset nye versioner (F1 intern hjælp kræver tilvænning og atter tilvænning ). Der er også en helt tredje mulighed nemlig de officielle kompendier fra Microsoft som følger modulerne i C5.

Fx Introduktion, Finans I, Finans II, Debitor/Kreditor, Lager m.m. Disse kompendier er dog en smule omkostningstunge men kan rekvireres igennem din C5-partnere.