Avatar billede soltoften Nybegynder
18. februar 2007 - 15:24 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Finde mail fil

Min outlook 2003 vil ikke køre, da den melder fejl hver gang ved start. Kan jeg finde mine mails, samt mit adressekartotet uden Outlook startes, så jeg kan få lavet en frisk installation af programet uden at miste mail og adresser.
Avatar billede jacla Nybegynder
18. februar 2007 - 17:10 #1
Der findes et program som kan eksportere dine mails og Adr. kartotek, og hente dem hjem, når du har lavet en restall.

Se www.arlet.dk under tips og triks (backup af mails og adr.kartotek)

C:\Documents and Settings\dit navn\Application DataC:\Documents and Settings\dit navn\Application Data

C:\Documents and Settings\dit navn\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook\Outlook.pst

vh Jan
Avatar billede jacla Nybegynder
18. februar 2007 - 17:11 #2
NB! Du skal nok slå visning af systemfiler til, for at få vist mappen Application Data
Avatar billede soltoften Nybegynder
18. februar 2007 - 19:46 #3
Tak for hjælpen
Avatar billede jacla Nybegynder
18. februar 2007 - 19:56 #4
velbekomme ;)