Avatar billede lzzz Nybegynder
16. februar 2007 - 08:18 Der er 3 kommentarer

Mobil kan ikke sende til PC

Hej.
Jeg har lige anskaffet mig en Sony Ericsson s700i.
Det forgår som det skal når jeg sender fra computer til mobil via bluetooth dongle.
Men af en eller anden grund kan min mobil ikke sende til min computer.

Jeg har sat min computer til at modtage en fil... og har samtidig prøvet at slå firewall fra (ved ikke om en firewall overhovedet har noget med bluetooth at gøre)... men min mobil bliver ved med at sige at den ikke kan få forbindelse til min computer.

Nogen der kan hjælpe mig lidt?
Avatar billede cyberspace Nybegynder
16. februar 2007 - 08:50 #1
lige en tanke. har du checket at din blutooth ikke er blevet deaktiveret. Har flere gange set at foolk ikke kunne få kontakt da bluetooth var deaktiveret.

Dette sker for at spare strøm da bluetooth er noget at et strømsluger.

mener det på pc er Ctrl + F2 (Aktiver/deaktiver) men kender ikke din tlf.

virker dette ikke skal du nok lave en ny connection konfigurering
Avatar billede lzzz Nybegynder
16. februar 2007 - 09:06 #2
Jeg regner da med at bluetooth er aktiveret når jeg højre klikker på det lille bluetooth mærke nede i højre hjørne og sætter den til "Modtag fil"... så er den jo klar til at modtage.
Avatar billede komputerdk Mester
21. februar 2007 - 12:19 #3
har du parret din PC med din telefon?.. og sat dem til at være sikre (så skal man ikke godkende filoverførelsen)