Avatar billede julemand39 Nybegynder
16. februar 2007 - 01:18 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Hvilke af disse to grafikkort er bedst?

Hej eksperten..

Jeg skal investere i et nyt grafikkort.. Jeg har fundet 2 som jeg er interesseret i (da de maks skal koste 1000 kr.)

Ville høre hvilket kort jeg skal vælge af disse 2..

Men hvis der er nogen som har nogle bedre foreslag må de gerne foreslå det :-) (Må bare maks koste 1000 kr.)

//Morten
Avatar billede scifo Nybegynder
16. februar 2007 - 05:26 #2
Hej Julemand39.

Jeg ville personligt vælge Saphire kortet af 2 årsager:
1. Saphires komponenter gør kortet en lille smule hurtigere end Club3D kortet.
  Dette er dog næsten ikke engang målbart, men det er der.

2. Kvalitet... igen personlig erfaring, de Saphire kort jeg har haft har været
  meget mere stabile end Club 3D kortne, kender også flere der har haft
  problemer med stabilitet på Club 3D kort.

Med Venlig Hilsen
Scifo
Avatar billede drgonzo Praktikant
16. februar 2007 - 09:01 #3
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=238202  Jeg ville klart tage et gforce 7600GS, det koster det samme men yder væsentligt bedre end de radeon kort du foreslår.

http://www23.tomshardware.com/graphics.html?modelx=33&model1=531&model2=573&chart=231  test her, hvor x1600pro får røvfuld på alle punkter
Avatar billede julemand39 Nybegynder
16. februar 2007 - 16:17 #4
Tak for jeres hjælp.. Har ikke lige taget stilling til hvilket et af dem jeg vælger endnu (Da det ikke er til mig) :-) Men nu der ihvertfald nogle muligheder at vælge imellem..

Men synes nu at i skal dele point :-)
Avatar billede huset Praktikant
16. februar 2007 - 21:52 #5
Velbekomme