Avatar billede nlgj Nybegynder
15. februar 2007 - 20:46 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

XP Pro SN til XP Home installation??

Hej!

Har en maskine der trænger til at blive ryddet helt op! Jeg kører med XP pro, men min cd er blevet væk. Jeg har så en XP Home cd liggende, men kan jeg bruge den sammen med mit Pro serienummer??

Jeg har egentlig ikke brug for Pro versionen, og søger derfor en hurtig løsning!

Nogen der ved noget??
Avatar billede mcgoat Nybegynder
15. februar 2007 - 20:48 #1
Nope det kan du ikke. Du bliver nødt til at låne / downloade en version der passer til den nøgle du har. Så hvis din Key passer til en PRO DK, så SKAL det være en PRO DK. Er den eneste måde.
Avatar billede nlgj Nybegynder
15. februar 2007 - 20:53 #2
Damn - Er der ikke andre der har et bedre svar ;-)
Avatar billede mcgoat Nybegynder
15. februar 2007 - 20:55 #3
Bliver nok svært når det er det eneste svar :)
Avatar billede hcma Novice
15. februar 2007 - 20:57 #4
mcgoat har ret og der findes ikke et mere korrekt svar  ;o)

altså Pro til Pro,  Home til Home,  Pro sp2 til Pro sp2,  Home sp2 til Home sp2  o.s.v.  (altså nøjagtig samme version)
Avatar billede nlgj Nybegynder
15. februar 2007 - 20:59 #5
OK - Mange tak for den hurtige hjælp.
Avatar billede mcgoat Nybegynder
15. februar 2007 - 20:59 #6
hcma, det skal også være samme sprog ikke?
Avatar billede mcgoat Nybegynder
15. februar 2007 - 20:59 #7
var så lidt :-)
Avatar billede hcma Novice
15. februar 2007 - 21:08 #8
mcgoat >>  jo - også samme sprog  (altså nøjagtig samme version)