Avatar billede kmanse Nybegynder
14. februar 2007 - 01:31 Der er 4 kommentarer

Acrobat - SORT?

Hejsa

Jeg har nogle pdf-filer, hvor Acrobat bare viser siderne som grå / sorte. Når jeg klikker på ikonet, kan jeg - ude til venstre - under detaljer godt se, hvad den burde vise. Men når jeg så åbner, viser den bare grå / sorte sider..

Nogle der har en idé om hvorfor??

P.S. Jeg har opdateret til den nyeste version.
14. februar 2007 - 10:41 #1
... for at hurtigt dele problemet på midten - prøv samme filer på en anden putter ?
21. februar 2007 - 22:44 #2
???
Avatar billede kmanse Nybegynder
21. februar 2007 - 22:49 #3
Jeg har hentet AR v.8, og problemet er løst.
25. februar 2007 - 23:27 #4
Ping...

(Det vat et [svar]...)