Avatar billede rolflagoni Nybegynder
13. februar 2007 - 09:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Beregninger i Powerpoint

Jeg sidder og pønser på om man kan lave en powerpoint eller lignende, hvor man på hvert slide får stillet nogle valg (f.eks. rød/grøn, åben/lukket) og på sidste slide skal den så vise et beløb som den har regnet sig frem til på baggrund af valgene.

Så det jeg søger er en grafisk konfigurator som man kan bruge når man viser et produkt frem og vil sandsynliggøre en pris.

Umiddelbart har jeg alle office2003 programmer at vælge mellem...

Håber på gode ideer.

Rolf
Avatar billede supertekst Ekspert
13. februar 2007 - 12:05 #1
Det kan godt udføres PowerPoint - men også i dialogbokse i Word. Måske kunne du anskueliggøre ideen - da du taler om produkt-præsentation. Hvad/hvordan skal denne præsentation finde sted? Powerpoint er under alle omstændigheder denmeste "levende" platform.
Avatar billede rolflagoni Nybegynder
20. februar 2007 - 08:42 #2
Lukker

Du får 30 point for forsøget... Jeg opretter spørgsmålet i flash, og ser om der er nogen der kan hjælpe.

Smider du et svar?

Rolf
Avatar billede supertekst Ekspert
20. februar 2007 - 10:09 #3
OK -
Avatar billede rolflagoni Nybegynder
20. februar 2007 - 14:08 #4
eller også blev det 60 :)
Avatar billede supertekst Ekspert
20. februar 2007 - 15:06 #5
Tak for det...