Avatar billede blees_jelling Nybegynder
11. februar 2007 - 17:47 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Vælger dansk, men få alligevel den engelsk version

Jeg har igen installeret PS CS2, og valkgt dansk under installation.
Alligevel får jeg den engelsk brugegrænseflade.
Jeg har søgt, men kan ikke finde svar.

MVH
BL
Avatar billede old-faithful Praktikant
11. februar 2007 - 17:53 #1
Mon ikke det er fordi du blot har valgt dansk som installationssprog, og ikke dansk som programsprog? Jeg tror ikke at man kan vælge programmets sprog når man installere, men derimod når man køber det ;-)
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
11. februar 2007 - 18:02 #2
'old-faithful' har helt ret!
Man kan ikke vælge sprog ved installation af Photoshop, man løber den sprogversion man ønsker, og det er ikke muligt at forandre den efterfølgende. - bortset altså fra at købe en ny version af programmet  ;-)
Avatar billede blees_jelling Nybegynder
11. februar 2007 - 18:33 #3
Tak til jer begge - jeg troede at man købte en multilanguage version....
SMider i et svar? til deling? ;)
/B
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
11. februar 2007 - 19:01 #4
OK ....kedelig oplevelse !
Avatar billede old-faithful Praktikant
11. februar 2007 - 20:10 #5
Ok. Her er mit svar.
Avatar billede blees_jelling Nybegynder
11. februar 2007 - 21:41 #6
Tak for det ! viden er bedre end tvivl - resultater er ikke altid fakta - man kan blive klog på så meget.....
/BL
Avatar billede old-faithful Praktikant
11. februar 2007 - 22:03 #7
Takker :-)
Avatar billede doggy82 Praktikant
12. februar 2007 - 16:58 #8
...engelsk version er også bedst! :)
Du bliver gladest for det i længden.