Avatar billede qwerty123 Nybegynder
10. februar 2007 - 16:08 Der er 6 kommentarer

hvor er harddiskene?

Hej

har et lille problem

sidder med en computer der har lidt harddiske, den ene c: er underordnet da den virker.

den anden er på 200gb cirka.. men jeg kan kun finde de 32 gb af dem, de andre er som om de er væk? kan ikke finde dem med fdisk eller noget andet? Nogle der ved hvor jeg kan finde dem? :)
Så står og mangler de 170gb som ser ud som om de er forsvundet ud i det blå
Avatar billede haverslev Novice
10. februar 2007 - 16:12 #1
Har du checket om der er nogle jumpere i enden af den harddisk, som er sat til en eller ande limit ?
Hvad har du her:
Diskhåndtering:
H-klik på denne computer, vælg Administrer, klik på linien Diskhåndtering i venstre side. I højre side - h-klik på enheden og der vises div. muligheder

Har du XP og er den med SP1/SP2 ?
Avatar billede peet-49 Novice
10. februar 2007 - 16:21 #2
Kunne tyde på, at den er jumpet limit
Avatar billede haverslev Novice
10. februar 2007 - 16:22 #3
Kører du FAT32 fil system ?
Avatar billede haverslev Novice
10. februar 2007 - 16:34 #4
Avatar billede screem_brille Novice
10. februar 2007 - 18:12 #5
hvordan ser bios disken ? (størrelsesmæssigt), og med nogle diske er det muligt at begrænse disken diskens størrelse via et program så størrelsen alle steder vil ses som f.eks 32GB (men er sjældent det der er problemet)
Avatar billede peet-49 Novice
03. marts 2007 - 10:59 #6
Lidt feedback??