Avatar billede baitianlong Nybegynder
09. februar 2007 - 17:02 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

legende er meget rusten

Hej,

Jeg har ikke kodet flash i flere aar, og nu kan jeg ikke huske noget.

Det er flovt for nummer 6 paa top 10 at spoerge - ha ha.

Men hvis jeg nu har 16 movie-clips i min _root og gerne vil have fat i dem. De hedder t1, t2, t3 osv. (instance name)

Hvordan fa'n er det nu man konkatenerer til deres instance navn i et for-loop, saa man f.eks kan goere dem alle usynlige.

:D
Avatar billede baitianlong Nybegynder
09. februar 2007 - 17:04 #1
ok glem det. Jeg kom i tanke om det da jeg skrev spoergsmaalet

    _root["t" + i]._visible = 0;

beklager ulejligheden
Avatar billede lyden Nybegynder
09. februar 2007 - 17:17 #2
:o)
Avatar billede kragekjaer Praktikant
09. februar 2007 - 17:30 #3
:-) rusten ja
Avatar billede alexander_j Nybegynder
09. februar 2007 - 18:08 #4
Hvordan 'konkatenerer' man? Jeg synes det lyder vildt avanceret! :-P
Avatar billede baitianlong Nybegynder
09. februar 2007 - 19:08 #5
jamen det er avanceret. Jeg forstaar ikke hvordan jeg lavede de smukke spil for tre fire aar siden.

Meeen, nu tror jeg det hele kommer tilbage til mig, men jeg haaber ikke Barklund kommer forbi dette spoergsmaal, for han vil da more sig hele natten :) Han ved jo jeg skal have kode, som jeg fatter (flash 5). Heldigvis har flash den der "Actionscript 1.0" export mulighed. Ha ha
Avatar billede barklund Nybegynder
11. februar 2007 - 10:44 #6
Mjææææs... ;)
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
11. februar 2007 - 16:57 #7
:-))
Avatar billede baitianlong Nybegynder
12. oktober 2007 - 18:47 #8
those were the days
Avatar billede barklund Nybegynder
15. oktober 2007 - 09:06 #9
Ikke som i de her moderne flash-10-tider, hvor flash og pdf formentlig snart smelter sammen :(