Avatar billede compater Nybegynder
04. februar 2007 - 11:16 Der er 12 kommentarer

Vedr. en lenovo computer

Hejsa, jeg har fornyeligt købt en bærbar computer fra lenovo. Men problemet er at den indeholder nogle skjulte filer til genoprettelse af systemet på computeren. dvs. hvis der er problemer med den og den skal re-installeres, trykker jeg bare på knap på tasturet og vupti, så formatere den maskinen, gen-inlæser styresystem,drivers mv.

Jeg ville installere en anden version af windows xp, men fik ikke lov til det af computeren. Den skrev noget med at den havde lukket installationen ned, for ikke at beskadige computeren, og så henviste den til en fil pci.sys og en tilhøren adresse.

så jeg vil bare lige høre om der vil ske noget ved at jeg formatere hardisken, med fx. killdisk. vil det slette de skjulte filer som forhindre en anden version af xp at blive installeret ?
Avatar billede huset Praktikant
04. februar 2007 - 11:20 #1
Det vil slette den skjulte partition de har præinstalleret, men hvis ikke du ønsker brug af dette betyder det vel intet.
Avatar billede compater Nybegynder
04. februar 2007 - 11:22 #2
hmm, nææ det tænkte jeg også, men var ikke helt sikker på konsekvensen af det. Det er lidt irriterende at de laver sådan nogle systemer...
Avatar billede huset Praktikant
04. februar 2007 - 11:49 #3
De går de fleste producenter for at lettergøre det ved rep f. eks.
Avatar billede huset Praktikant
04. februar 2007 - 11:50 #4
går =¨gør
Avatar billede compater Nybegynder
04. februar 2007 - 11:58 #5
Ved du om det kan lade sig gøre at tage backupup den partion som indeholder recovery informationer ?
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2007 - 12:15 #6
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2007 - 16:08 #7
Pas lige på inden du formaterer - der kan være nogle drivere i den preinstallation du skal bruge ved installation af en anden version Windows

De ligger sikkert i en mappe eller en partition på HD
Avatar billede compater Nybegynder
04. februar 2007 - 16:30 #8
ja. jeg har også lige sikret mig at jeg kan hente dem på lenovos hjemmeside.
Avatar billede huset Praktikant
10. februar 2007 - 09:13 #9
Feedback
Avatar billede huset Praktikant
13. februar 2007 - 13:55 #10
Tid til du smider feedback?
Avatar billede huset Praktikant
16. februar 2007 - 10:52 #11
Har du brug for mere support?
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2007 - 22:27 #12
Stadig problemer ??