Avatar billede webstuff Nybegynder
01. februar 2007 - 09:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Apche Rewrite til ISAPI rewrite

Hejs allesammen

Jeg har denne kode til Apache Rewrite modulet, som gør at jeg kan skrive:

www.side.dk/about/me
i stedet for:
www.side.dk/?page=about&page2=me

Som ser sådan her ud:
RewriteEngine on
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteRule ^([.A-Za-z0-9_-]+)/?$ index.php?page=$1
RewriteRule ^([.A-Za-z0-9_-]+)/([.A-Za-z0-9_-]+)/?$ index.php?page=$1&page2=$2
RewriteRule ^([.A-Za-z0-9_-]+)/([.A-Za-z0-9_-]+)/([.A-Za-z0-9_-]+)/?$ index.php?page=$1&page2=$2&page3=$3
RewriteRule ^([.A-Za-z0-9_-]+)/([.A-Za-z0-9_-]+)/([.A-Za-z0-9_-]+)/([.A-Za-z0-9_-]+)/?$ index.php?page=$1&page2=$2&page3=$3&page4=$4
RewriteRule ^([.A-Za-z0-9_-]+)/([.A-Za-z0-9_-]+)/([.A-Za-z0-9_-]+)/([.A-Za-z0-9_-]+)/([.A-Za-z0-9_-]+)/?$ index.php?page=$1&page2=$2&page3=$3&page4=$4&page5=$5

Nu ville jeg Så høre om der er nogen herinde der kunne oversætte det til ISAPI Rewrite kode for mig - da jeg ikke har mulighed for at bruge Apache.
Jeg har selv ingen forstand på Reg. Exp. og denne Apache kode er en jeg har fundet på nettet.
Avatar billede webstuff Nybegynder
03. februar 2007 - 14:20 #1
slet ingen der har forstand på sådan noget og vil hjælpe en i nød ;o)
Avatar billede webstuff Nybegynder
11. februar 2007 - 20:36 #2
Lukker ned, kan være jeg har bedre held et andet sted :-)
Avatar billede ossian Nybegynder
24. april 2007 - 12:42 #3
Hmm, jeg bruger www.iismods.com isapi filter.. prøv der.. :)
Avatar billede ossian Nybegynder
24. april 2007 - 12:43 #4
Hvis siden er nede så prøv at finde den på archive.org (Wayback machine)