Avatar billede jan_amdi Nybegynder
31. januar 2007 - 14:22 Der er 3 kommentarer

Ekstra mellemrum ved kopiering

Hejsa

Jeg har nogle problemer med ekstra mellemrum, som fremkommer når jeg kopierer og derefter indsætter en tekst.
Eks.
Jeg har tekten "Quizdeltagerne spiste jordbær med fløde."
Derefter markerer jeg ordet jordbær. Kun ordet, ikke mellemrummet før eller efter.
Hvis jeg så stiller mig efter Qet i "Quizdeltagerne" og indsætter det kopierede, så vil der nu stå
"Q jordbær uizdeltagerne spiste jordbær med fløde."
Dvs. Word har selv tilføjet et mellemrum før og efter ordet jordbær. Mellemrum jeg bestemt ikke vil have.

Hvordan kan jeg sikre mig, at det kun er det jeg har kopieret, som bliver indsat?

Med venlig hilsen
Jan Amdi
Avatar billede supertekst Ekspert
31. januar 2007 - 14:32 #1
Funktioner / Indstillinger / Rediger / Knappen Indstillinger / Fjern øverste flueben
Avatar billede jan_amdi Nybegynder
31. januar 2007 - 14:43 #2
Ak ja, hvor svært kan det være....

Tak for det.
Avatar billede supertekst Ekspert
31. januar 2007 - 15:11 #3
Selv tak - her er et svar