Avatar billede webint Nybegynder
30. januar 2007 - 23:09 Der er 3 kommentarer

Linux server, hvad skal jeg købe af pc til det

Hej.. en der kender en billig computer med linux, som er god til at stå som server?? helst en billig en!! og gerne link tak..

håber i  svare
30. januar 2007 - 23:12 #1
server ?`det er jo 117 forskellige ting, web, ftp, email, eller en af de 100vis andre services der er mulige ?
Avatar billede webint Nybegynder
30. januar 2007 - 23:14 #2
webserver undskyld
Avatar billede coderdk Praktikant
31. januar 2007 - 03:01 #3
Et lille kabinet og et VIA bundkort med CPU på, måske Mini-ITX, lidt ram, 512-1024MB og en støjsvag disk :)
Måske dette kort: http://www.getmore.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid=EPIA%2DML6000EAG&GroupGuid=3510&SelectedGroup=3510
Eller et af de mange andre der findes :) De bruger ingen strøm, er forholdsvist kraftige og rimeligt lydløse (specielt dem uden blæsere ;).