Avatar billede olelaursen Nybegynder
28. januar 2007 - 17:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Accept af kommentarer.

Ville det være ønskværdigt, at der blev en mulighed for, på en enkel måde, at vise sin tilfredshed og at lukke, hvis der kun er indsendt kommentarer. Eksempelvis noget i stil med måden at acceptere et svar.
Så er man fri for at bede een eller flere om at afsende et svar, eller selv at skrive et svar som man så accepterer.
Dem der går efter points er vel godt klar over at de skal skrive et svar.

M.v.h.
olelaursen
Avatar billede leif Seniormester
29. januar 2007 - 05:24 #1
Du skriver næsten selv dit eget svar.

Jeg bruger personligt ikke svar før jeg ved om et løsningsforslag har virket, da man i nogen situationer vejleder lidt i blinde
Avatar billede olelaursen Nybegynder
31. januar 2007 - 21:08 #2
Lige en forklaring på "Du skriver næsten selv dit eget svar"

M.v.h.
olelaursen
Avatar billede leif Seniormester
31. januar 2007 - 21:41 #3
Du skriver: "Dem der går efter points er vel godt klar over at de skal skrive et svar." derfor mener jeg ikke at jeg kan se de store behov for at ændre det
Avatar billede olelaursen Nybegynder
03. februar 2007 - 21:18 #4
For at afslutte afsender jeg et svar. I dette tilfælde giver det ingen points, da jeg har sat dem til 0. I det tilfælde hvor jeg har givet points og selv afslutter får jeg så tildelt points som jeg overhovedet ikke er interesseret i?
Ellers skal jeg, hvis der kun er kommentarer, fremsende en kommentar for at se, om der er mindst een, der vil fremsende et svar i stedet for en kommentar.
Bøvl!
Jeg mener stadigvæk det vil være en fordel med en knap eksempelvis med ordlyden: "Tak for kommentarene og der kan lukkes".

M.v.h.
Ole Laursen