Avatar billede thyraandreajen Nybegynder
27. januar 2007 - 16:55 Der er 5 kommentarer

PC Reset..

Som en elendig amatør,har jeg spekuleret over hvordan jeg nemmest kan tømme min gamle PC for det skidt som har ødelagt den.Jerg er for nuværende ikke istand til at på nogen måde at operere med den. Hvis jeg får den renset og tømt er jeg istand til at lægge mine originale Windows styreprogram på plads inclusiv driver diverse driver .
Hvem har et godt bud .
Avatar billede off-line Nybegynder
27. januar 2007 - 19:42 #2
Du skriver, at du vil lægge dit originale windows styresystem ind igen.
Så er recepten: gem vigtige data, slet partitionen, og lav så en ny partition.
Så begynder du på en helt frisk, uden skidt.
Og husk så dr1 formaning om internettet.
03. februar 2007 - 17:35 #3
Har du læst & forstået ?

Eller skal du vide mere ?
25. februar 2007 - 23:39 #4
???
Avatar billede thyraandreajen Nybegynder
14. december 2007 - 17:22 #5
Tak for svaret. Har læst og forstået .